Vuodesta 2014 suomalaiset ovat saaneet yli 20 000 laitettaan kuntoon tuotteillamme.

Yksi parhaista asioista älylaitteen itse korjaamisessa on se mieletön onnistumisen tunne. Saamme palautteena kiitoksia ja jopa tuuletusviestejä, ja olemme poimineet tähän osan niistä. Lisää kokemuksia voit lukea Facebook-sivultamme ja yli tuhat palautetta Huuto.net-tililtämme.

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Tuote saapui todella nopeasti perille ja kaupan päälle vielä ystävällistä ja nopeaa käyttöopastusta Facebookin kautta. 5/5”
– Pekka

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Voin suositella teidän firmaa muillekin! Kun tässä sorminäppäryys kehittyy ja työkaluvalikoima kasvaa, niin kohta korjailen mitä-vaan itsenäisesti. Netti on tässä verraton työkalu. Varsinkin se opastusvideo oli rautaa, spiikkerin ääni oli niin rauhoittava, että hillitsi omaa turhautumista kohdassa ’känny-seinään-prkl’. Näillä jatketaan!” – Pia

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Tästä toiminnasta ei löydä negatiivista etsimälläkään! Lämpimät kiitokset! Tyttö oli oikein onnellinen uusiin puhelimen kuoriinsa :)”
– Mika

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Suuret kiitokset kaupasta ja ennen kaikkea videosta josta näin lasin asennuksen joka onnistui yli oman odotuksen ja puhelin toimii ja kukkuu kuten ennenkin. Todella luotettava ja ammattimainen myyjä suosittelen lämpimästi kaikille.” – Eino

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Hyvä yhteydenpito, hyvin pakattu, Hyvät ohjeet, sopivat työkalut mukana. Osan laatu vastasi alkuperäistä. Todella hyvää toimintaa.” – Mika

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Tuote tuli ammattilaisen ottein päivässä perille ja iPhone on saanut nyt uuden toimivan näytön. Nice job, kiitos!” – Jesse

Tokoitech kokemuksia, palaute

”Ystävällinen ja asiantunteva yhteydenpito ja nopea toimitus.”
– Heidi

 

Suomalaista palvelua

Suomalaista palvelua -AvainlippuTokoitechille on myönnetty Avainlippu kertoo, että yritys on suomalaisomistuksessa ja palvelut tuotetaan Suomessa. Merkki viestittää suomalaisen työn tärkeydestä, sillä kotimaisten palvelujen ostaminen tukee maamme talouskasvua, vaikuttaa verojen palautumiseen suomalaiseen yhteiskuntaan ja sitä kautta edistää yhteistä hyvinvointiamme. Avainlipun myöntää Suomalaisen Työn Liitto.

Keitä me olemme?

Tokoitech Vladi

Vladi

Vladi on TokoiTechin perustaja, ja vastaa sen useista toiminnoista. Näistä tärkeimmät ovat kuitenkin asiakaspalvelu, osto, markkinointi ja Valpun ruokkiminen. Vladia myös auttaa asiakaspalvelussa Yannick. Kun sinua askarruttaa jokin, niin ota vaan rohkeasti yhteyttä, autamme parhaamme mukaan!

Tokoitech Kalle ja Petteri

Kalle, Petteri ja Timo

Verkkologistiikan pojat vastaanottavat, tarkistavat, varastoivat ja pakkaavat tuotteitamme joka arkipäivä ja varmistavat, että varaosat löytävät ehjinä perille.

Tokoitech

Pinja

Kuvaamo Mimesiksen WordPress-velho ja valokuvaaja vastaa Tokoitechin visuaalisesta ilmeestä ja verkkosivujen toimivuudesta.

Tokoitech Valppu

Valppu

Valpuri eli tuttavallisemmin Valppu on TokoiTechin maskotti, jonka pörrötassuissa ruuvari ei ihan vielä (harjoituksista huolimatta) pysy. Kiinnostus on kuitenkin kova! Valppu on noin samanikäinen kuin TokoiTech.

Miksi sitten tämä erikoinen verkkokauppa perustettiin? Uskomme, että jokaisella on oikeus toimivaan mobiililaitteesen ja että meillä on oikeus korjata oma puhelimemme tai tablettimme. Nykylaitteet eivät kuitenkaan ole Nokia 3310:n kestävyystasoa ja hajoavat pienestäkin kolahduksesta (paitsi ehkä uusin Nokia 3310!). Lisäksi valmistajat saattavat laittaa ulkokuoreen erikoisruuveja, jotta käyttäjä ei saisi laitettaan auki. Jopa akun vaihto on ylipääsemätön este ilman oikeita työkaluja, vaikka itse vaihtoon menisi pari minuuttia sopivalla ruuvimeisselillä.

Ihmiset ovat kuitenkin fiksuja, ja lähes jokaisen mobiililaitteen korjaus onnistuu jopa ensikertalaiselta, kunhan sopiva varaosa, oikeat työkalut ja asennusohjeet ovat saatavilla.

Asennussarjamme sisältävät kaikki nämä asiat, ja lisääkin! Emme ole säläkauppa: emme tuo tuhatta varaosaa myyntiin kerralla, vaan sen sijaan keskitymme ainoastaan siihen, mitä asiakkaamme tarvitsevat. Panostamme laatuun, ja laajennamme valikoimaa harkiten. Jos jotain ei voi korjata kotona keittiön pöydällä, niin sellaista asennussarjaa emme myy. Siksi tuotteillamme on aina tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus.