1. Korjaatteko puhelimeni?

Toimitamme Suomen varastostamme valmiita asennussarjoja, eli saat varaosan, työkalut ja selkeät ohjeet, joiden avulla korjaus onnistuu itse. Kun asennat osan itse, säästät usein mukavan summan rahaa. Varaosilla on myös sama vuoden takuu kuin huollossa. Mikäli kuitenkin haluat korjauttaa puhelimesi ammattilaisella tai vikaan ei löydy itsehoitoa, ota yhteys huoltopalveluun sivun yläosan linkistä.

2. Miksi korjaisin puhelimeni itse?

Suurin osa huolloista on rikkinäisen näytön korjauksia. Tämä on huoltoliikkeille täydellinen tuote, sillä monessa puhelinmallissa näyttö on helpoin osa vaihtaa. Meidän asennussarjalla säästät jättämällä yhden ison välikäden, eli huoltoliikkeen pois. Puhelinta ei myöskään tarvitse lähettää mihinkään. Säästät siis selvää rahaa ja usein myös aikaa! Puhumattakaan siitä mahtavasti fiiliksestä mikä syntyy, kun itse korjattu laite on edessäsi. Hoksaat samalla että nyt voit korjata itse puhelimesi koska vaan. Meille oikeasti tulee tuuletussähköposteja tyytyväisiltä asiakkailta 🙂 Lue lisää asiakkaidemme kokemuksista.

3. Mutta osaisinko korjata itse?

Todella hyvä kysymys! Asiakkaidemme kokemusten perusteella voimme todeta, että hyvin todennäköisesti onnistut. Varaosien sivuilla on linkkejä ohjeisiin, joista voit etukäteen tarkistaa, miten esimerkiksi näytön vaihto tapahtuu. Lisäämme usein myös ohjeisiin meidän omat vinkit meidän ja asiakkaidemme kokemuksista. Esimerkiksi iPhone 5 -näytön vaihto on esitetty selkeänä 22 askeleena. Kun puhelin on purettu, niin askeleita takaperin seuraamalla saat puhelimesi kasattua.  Kaikille myymillemme tuotteille on vähimmäisehtona se, että kuka tahansa voi tehdä korjauksen.

Sinun ei tarvitse hankkia erikoistyökaluja, eikä yhtäkään varaosaa tarvitse esimerkiksi juottaa. Tarvitset vaihtoon vain lähettämämme työkalut ja joissakin tapauksissa hiustenkuivaimen vanhojen kiinnitystarrojen pehmentämiseen.

4. Millainen on tuotteidenne laatu?

Kaikki varaosat ovat tarvikkeita ja laatu vastaa alkuperäistä, eli vähintään samaa laatua kuin mitä monet vakuutusyhtiöiden valtuutetut huollot käyttävät. Tähän meillä on yksinkertainen takuu – jos olet tyytymätön varaosan laatuun, takuumme korvaa uuden varaosan tai voit perua tilauksesi. Nostimme myös nyt kaikkien varaosien takuuajat vuoteen. Saat siis samat takuuehdot kuin huollossa!

5. Koska tilaukseni saapuu?

Kaikki tuotteet lähetetään Suomen varastostamme jokaisena arkipäivänä klo 15:00 mennessä. Usein ostos ehtii siis samana päivänä postiin ja on parin arkipäivän päästä perillä. Kannamme vastuun siitä, että tuote tulee perille ehjänä. Sinulla on laaja valikoima Postin ja Matkahuollon palveluita valittavissa tilauksen teon yhteydessä.

6. Miksi tilaisin teiltä, kun löysin halvemmalla kiinalaiselta sivustolta?

Meiltä saat laadukkaan varaosan Suomesta toimitettuna parissa päivässä, vuoden takuulla ja nopealla asiakaspalvelulla. Maailmalla varaosissa on valtavasti eroja, ja moni, joka on tilannut elektroniikan varaosia ulkomailta on tästä hyvin tietoinen. Halvat näytöt ovat usein monivikaisia. Tiesitkö, että yhdellä tukkurilla voi olla jopa viittä eri laatuluokkaa samasta tuotteesta? Tämän lisäksi postitus ulkomailta Suomeen kestää viikkoja, pahimmillaan kuukausia ja takuulupaukset ovat lähinnä näennäisiä.

Kaikki meidän varaosat (myös vanhojen mallien näytöt) testataan toimittajan päässä, testissä todetut vialliset osat eivät siis edes päädy varastoomme. Teemme myös toimittajavierailuja ja satunnaisia pistokokeita varastollamme tuplavarmistaaksemme laadun. Varsinkin näytöissä tämä on todella tärkeää, ja meillä ei ole ollut esimerkiksi kuolleita pikseleitä näytöissä vuosiin. Haluatko tietää enemmän? Ota meihin yhteyttä.

7. Voinko noutaa tilaamani tuotteet?

Meillä ei ole varsinaista kivijalkakauppaa, mutta Ruskon varastostamme voi hakea ennakkoon maksetut tilaukset. Otathan meihin yhteyttä välittömästi kun saat tilauksesi tehtyä, ja muista mainita tilauksen kentässä, että et halua tilaustasi postitse ettei sitä vahingossa lähetetä.

Suosittelemme Postin tai Matkahuollon toimistusta, sillä tuotteet pakataan ja lähetetään klo15 mennessä maksustasi kaikkina arkipäivinä.

8. Tuleeko valikoimanne laajentumaan?

Kaikki laitteet eivät ole helposti korjattavissa, ja laadukkaiden varaosien hinnat vaihtelevat valtavasti. Emme myy monien mallien varaosia, koska haluamme tarjota kaikki tuotteemme edulliseen hintaan, korkealaatuisina ja helposti asennettavina.

Näin esimerkiksi emme myy iPhonen pelkkiä etulaseja, koska etulasi on liimattu suoraan näyttöön ja sen vaihto iPhonessa kotikonstein on lähes mahdotonta, sen sijaan myymme lasin ja näytön valmiita yhdistelmiä. Toisaalta meillä on esimerkiksi Lumia 920 laseja, koska näiden vaihto on helppoa.

Etsimme myös jatkuvasti uusia tuotteita. Mikäli haluat tiedustella jonkin tietyn tuotteen saatavuutta tai haluat esittää kehitysehdotuksia, niin voit ottaa meihin yhteyttä tämän lomakkeen kautta.